Svejsevaerk.dk Bewertungen

Svejsevaerk.dk Bewertungen

Gut
8.3

Outstanding service!

Jeg har købt en plasmaskærer/TIG svejser og jeg er blevet mødt med venlighed og usædvanlig hurtig respons. Jeg har skrevet sent om aftenen og alligevel uventet fået svar samme aften, hvilket jeg aldrig vil forlange som kunde. Det har været gode og præcise svar hvilket har hjulpet mig som begyndersvejser. Jeg afgav ordren og fik varen i løbet af en arbejdsdag. Jeg vil anbefale svejsevaerk.dk uden forbehold!

Super service

Hurtig leverance samt super service både på mail og tlf

GSS.

Bestilte en CUT 40, mandag morgen på nettet, og den blev leveret til min dør tirsdag morgen, det er bare super service.
Den blev samlet og prøvekørt tirsdag eftermiddag, og wau for en oplevelse.
Oplysningerne gik på at den max, kunne skære 12mm, men men men.!!!!
Den skærer 12mm, HARDOX 400, som var det smør, og så var den ikke på fuld kraft.
Så stor ros til svejseværk.dk herfra.

casper

har købt en plasmaskærer, fik den inden for 2 dag.
jeg købte en cut 40 virker bare som den skal ingen ting og klage over
lever op til alle mine krav.

super godt :)

Intet mindre end fantastisk !!

Ville have købt en plasmaskærer, men ejeren sagde at jeg skulle vente et par dage med at bestille da der ville komme nye modeller.
Og ganske rigtigt kom der en kombimaskine som kunne meget mere, til en meget fordelagtig pris, han kunne ligeså godt have solgt mig en gammel fra lageret !!
Købte en masse andet og fik super service.

TrabTrading Support

Besuchen Sie Svejsevaerk.dk