Spotify Bewertungen

Spotify Bewertungen

Schlecht
3.4

For dårligt

En af mine venner skulle lave spotify account, og ville også have premium. Da han så skulle til at betale gik den direkte ind på min spotify og trak penge for mit kort, det er simpelthen for dårligt og jeg kræver mine 99 kr tilbage!

Den opdatering er en ommer!

Kære Spotify.

Jeg betaler glædeligt hver eneste måned, for at bruge jeres tjeneste. Jeg elsker, elsker, elsker musik! Og jeg vil rigtig gerne betale for, at høre musik uden reklamer, og jeg kan helt selv vælge hvilken!

... Lige indtil I valgte at opdatere jeres app. Hold nu ferie, hvor er det blevet ringe. Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg i løbet af de sidste 48 timer, har haft lyst til at kaste min iPhone hårdt ned i jorden og trampe på den, af ren og skær hysteri over, at jeg ikke engang kan skifte nummer!

App'en er blevet langsomt, layout ligner noget der er løgn, brugerfladen er aaaalt for sløv. Alene når jeg skal sætte et nummer i kø, kan jeg ikke navigere hurtigt rundt i app'en, fordi alting tager en evighed.

Og hvad er nu det for noget pjat med, at jeg ikke kan gå et nummer tilbage mere? Jeg er klar over, at det ikke er meningen det skal være sådan - men jeg mener nu alligevel, at det burde være en fejl I havde oplevet, hvis I havde testet det igennem, før I sendte opdateringen ud.

Stram op! 79,00 eller 100,00 kr., eller hvor meget jeg nu end betaler for ingenting, er simpelthen for dyrt. Så kan jeg få det gratis andre steder!

Fremragende produkt - Elendig kundeservice

Er fuld ud tilfreds med musikudvalget, og rent teknisk fungerer alt perfekt både på computer og mobil.
Men kan ikke give dem mere end 3 stjerner for deres elendige kundeservice, og deres manipulerende betalingssystem er direkte usmagelig. Man burde have nok tillid til ens produkt, så man ikke behøvede lave et subscribtion system som er bevist uoverskuelig.

Frygtelig kundeservice!

Min konto hos Spotify er blevet hacket, og der er blevet trukket næsten 1200 kr (pengene blev brugt på Spotify gavekort). Efter at have skrevet til dem 4-5 gange uden at få svar på om jeg kan få pengene tilbage, har jeg opsagt mit abonnement hos Spotify. Kundeservicen hos Spotify er eksisterende, når man ikke engang kan få svar på et simpelt spørgsmål, og at de for egen vindings skyld ser fuldstændig igennem fingre med at hackere misbruger deres kunders kreditkort.

Hvordan kan det lade sig gøre ???

Syntes , at Spotyfi er en rigtig god musik sites, men da jeg , som så mange andre også lige pludselig er opgraderet til Premium , Uden at jeg har så meget som set på hvad forskellen er på det 79kr + moms abonnement , jeg jo har i forvejen . Så nu har jeg skrevet til dem på deres contakt formular, og efter hva Telia siger , svarer de inden for 48 timer ...Hvilket er lige ved, at være lige så længe jeg har været om, at finde et sted , at henvende mig ,,,SUK... Men ellers må man jo tá den med sin bank og få dem til at spærre for deres tyveri,,, og iøvrigt, hvordan er de overhovedet kommet ind på min konto ?.....

Ret godt udvalg af sange, god playliste funktion

Har været ret glad for spotify premium. Ville sige at 90 % af de sange jeg har søgt på ligger der og har nydt det meget i perioder. Det er en god app som selv en ikke så enormt teknisk person kan finde rundt i, however........
jeg besluttede mig for at 1200 om året var for mange penge. Afmeldingsprocessen er en labyrint og lige pludselig kunne de ikke skrive på dansk. Jeg måtte Google hvordan man gjorde. Bare pga det besvær med at afmelde (tog ihvertfald for lang tid og var for bøvlet) har jeg aldrig tænkt mig at blive abonnent igen! De skal ikke bruge snydetricks hvis de vil ha min respekt. Og desuden valgte jeg også at betale for premium plus el hvad det hedder til 99 om måneden da jeg ikke blev oplyst om jeg ville bruge den anden og billigere version med reklamer ind imellem. Alt i alt kun en middelgod oplevelse og det var kun pga sangvalget.

Godt udvalg af musik. Meeeeeen.

Har indtil nu ikke haft problemer, med den ENE spotify profil jeg har haft. Men i dag da jeg tjekkede min bank konto, ser jeg at jeg har betalt for TO accounts, hvilket jeg undre mig utrolig meget over. Alt det ''gode'' jeg ser ved spotify er faldet til jorden igen. Har skrevet til dem, men har endnu ikke fået svar tilbage! Nogle der har prøvet det samme, eller noget tæt på?

Til dem der har sendt en email til spotify; Hvor længe gik der før i fik svar?

Elsker normalt spotify.. Men men men det er så småt ved at ophøre pga tillid om betaling..

Jeg har igennem flere år haft spotify premium og har elsket det fordi jeg kan høre alt det musik jeg holder af. Både hjemme og når jeg er på farten.
Kan sætte min ipad til mit anlæg og bare hygge mig i hjemmet både alene som til fest

Men er ved at være godt træt af at jeg skal betale 99 kr flere gange om måneden.
Så sent som denne månede har i trukket 99 kr den 2-1-14 og ja mindre end 20 dage senere igen den 18-1-14
Det vil jeg kalde rent tyveri
Og man kan nærmest ikke finde nogen måde at kontakte jer på.
Så håber i kan få ordnet det. Om det er en fejl eller ej så vil jeg gerne blive ved med at at bruge spotify uden at blive opkrævet beløbet flere gange om måneden.

Hilsen en tideligere glad. Men nu meget sur og frustreret bruger.

Svindel og atter svindel

Jeg valgte, som mange andre, at oprette en gratis bruger men hoppede hurtigt på premium løsningen, da jeg var yderst tilfreds med Spotify's produkt. Det viste sig, at være stik modsat min oplevelse, da jeg efter 5 mdr. blev Telia kunde, hvor de inkluderede Spotify premium i deres abonnement. Jeg fulgte alle retningslinjer for, at ændre min premium bruger til "Telia bruger", efter 2½ måneds korrespondence mellem Telia kundeservice og utrolig dårlig service, for at tale med en leder, valgte Spotify at trække mig 99,- om mdr. Jeg skrev mail's til Spotify's info mail samt opsigelsesmailen. Forgæves ingen respons. Jeg mente Telia havde en bedre kontaktflade med Spotify, da de har valgt dem som samarbejdspartner - forgæves. En medarbejder fra telia, har beskrevet min situation til deres interne spotify mailadresse - intet svar. blot et svar fra Telia om "at nu må vi se om de trækker 99,- i næste måned"
Jeg har nu valgt, at få ny konto såfremt de IKKE KAN TRÆKKE FLERE PENGE FRA MIG! 150,- i gebyr for nyt kort. altså 546,- samlet for at få en ende på problemet. Det holder jo ikke, vel?

Er der ikke andre der kan se et mønster her?

Det er utroligt, at en tjeneste og verdensbaseret musiktjeneste ikke har en telefonisk support eller svarer på sine kundehenvendelser! Det lyder lidt som en juridisk sag i mine ører.

Simon N.

Ingen problemer, masser af musik for ingen penge

Jeg har brugt Spotify i lang tid, og valgte at blive betalende bruger. Der er et kæmpe udvalg af musik, og jeg har også opdaget nye kunstnere imens jeg har benyttet mig af tjenesten. Musikken er i høj kvalitet, og både mobil- og desktop-appen er let og overskuelig.

Ingen problemer.

Fint. Når det virker!!!!

Jeg betaler for Spotify Premium. Problemet er bare at Spotify på min computer kun lige kort registrere min iPhone og så forsvinder igen (fra menuen "devices"), før én eneste sang når at uploade til min mobil, til offline brug. (offline brug=at sangene bliver downloadet til min mobil, så jeg ikke behøves at streame dem, altså undgår jeg også hak i sangen osv..)
Da det er hele idéen med at betale for det, virker det som en dum idé.
Det er umiddelbart også svært at finde løsninger på dette problem, selv på Spotify's hjemmeside. Det virker dog som et generelt problem (i Spotify communities, hvor der bliver diskuteret "Spotify Problemer") der ikke bliver gjort noget ved.
Så brug pengene på noget andet, hvis de ikke engang orker at gøre noget ved problemet. Umiddelbart den bedste løsning som forbruger.
Det er dog en god gratis service, bare ikke noget man skal betale penge for.

Snyd

Da jeg forsøgte at opsige abn., lod de som ingen ting og fortsatte med at trække pengene fra min konto.

Svindel...

Ville slet ikke give jer stjerner, hvis jeg kunne lade være.
Efter et abbonnement hos jer i 3 måneder, valgte jeg at opsige da jeg syntes det var for dyrt. Dog blev i ved med at trække penge yderligere 3 måneder, på trods af at jeg ikke havde adgang til jeres musik.
Det endte med at jeg måtte spærre min konto for at undgå at i nuppede pengene hver gang det blev den 1.
Udover det, kontaktede jeg jer 11 gange for at rette op på problemet, UDEN SVAR! Derfor måtte banken til sidst træde til.

Spotify gratis, ja tak...

Jeg havde bestilt premium gratis for en måned, bare fordi de giver muligheden, men da den måned udløb var der ingen advarsel om, at de ville hæve penge automatisk for den næste måned, hvis ikke jeg afmeldte premium. Så en måned efter får jeg en sms fra banken om at der er hævet 100 kr. fra min konto. Jeg holdt selvfølgelig ikke øje med hvornår premium udløb, troede ikke de ville være så frække at hæve uden i det mindste en påmindelse eller advarsel! Syntes helt klart ikke Spotify er 100 kr. værd om måneden.
Meget utilfreds!

Urimelig svært at slippe ud af, UDEN FACEBOOK!!!!!

Spotify er et ganske fint program, når alle funktioner ellers virker, men bortset fra det er det i helheden fint. Men når man så kommer til gerne at ville slette skidtet igen, ja så opstår alle problemerne. Det er helt fint at man opretter sin bruger via facebook, men ville da mene at når man så sletter sin facebook konto, burde spotify så ikke også ophører? Nej åbenbart ikke!!

Så sagen er at jeg stadigvæk betaler 49,- for en tjeneste som jeg ikke kan benytte mig af.. BUT WHY!?? For silvan da.

1. Facebook er åbenbart vejen frem.
2. Man kan sjovt nok ikke finde en gyldig mail til spotify, uden at være logget ind.
3. Heller ingen mulighed for telefonisk kontakt.

Jeg er virkelig skuffet!!!!

Fint udvalg I musik, MEEEEN Hvorfor variere prisen så MEGET i forhold til hvor du bor?

Jeg syntes det er fint nok, og nok den bedste streaming tjeneste derude.

Dog Forstår jeg VIRKELIGT ikke hvorfor det samme produkt skal variere så meget i pris afhængigt af land.
EKs.
Spotify Premium I Usa Koster $9,99/måned
I Danmark koster det 99Kr/måned.
Det er altså over 40% vi danskere skal betale mere for det præcis samme produkt, det er jo hul i hovedet, sæt nu jeres prisen lidt ens for fanden. Tak!

fint udvalg

spotify har et godt udvalg af musik. Og det er billigt! ihvertfald hvis man køber musik på itunes, så kan det langt bedre betale sig at have spotify. Dog mangler der dækning mange steder

Svært at afmelde Spotify

Jeg har nu op til flere gange prøvet at afmelde mig de bliver ved med at hæve penge??? jeg vil ikke have abonnement mere tak!!!!

Bedste streamingtjeneste

Efter at have smidt flere tusinde kroner i Apples iTunes-butik har jeg benyttet Spotify som et alternativ og en faktisk erstatning i cirka et år nu.

Der har aldrig været problemer med betalingerne. Kun min egen uopmærksomhed. Og udvalgtet af musik er yderst tilfredsstillende.

Spotify er den bedste streamingtjeneste. Men der er nu aldrig noget som at købe et nummer på iTunes.

Det er okay..

Spotify virker godt med app til PC og iOS dog er jeg noooget så træt af deres "amarikanske" censurering
Jeg kan godt lide Sick Puppies og har ikke noget mod deres F*** brug men at lytte til fx deres nummer Pitiful smertefuld helt ærlig hvis man ikke kan holde til teksterne skulle man måske finde noget andet musik at lytte til -.-

Ist Spotify Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

spotify.dk Support