Modelsport Bewertungen

Modelsport Bewertungen

Durchschnittlich
6.0

Nye og gode oplevelser

Efter problemer med den første ordre, må jeg sige der er sket meget posetive ting i butikken. alle mail besvares hurtigt og varer bestilles hjem uden problemer. vil helt sikkert fortsætte med at handle der. kan anbefales.

Niels Ole

En stjerne, fordi jeg trods alt fik noget af min ordre leveret

Købte nogle dæk og nogle turnbuckles til min Tamiya elbil. 2-3 dages leveringtid stod der på hjemmesiden. Efter 8 dage får jeg så et sæt dæk tilsendt, men ingen turnbuckles. Ikke så meget som en simpel email der fortæller, hvorfor jeg kun får noget af min ordre tilsendt. Dybt underligt firma.

Ingen svar på 2 forespørgsler??

Siden ser jo lovende ud og de reklamerer med en masse "gode sager".
Men de er åbenbart ikke interesseret i at sælge noget da de ikke besvarer henvendelser angående annoncerede varer.

Udfra de kriterier er det svært at lave nogen egentlig anmelde af firmaet så de får 2 stjerner for deres initiv.

Ist Modelsport Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

modelsport.dk Support