Mapsgoogle Bewertungen

Mapsgoogle Bewertungen

Durchschnittlich
6.2

Maps bliver ikke opdateret, der går flere år

Jeg undrer mig over at Google bruger masser af tid på Streetview, hvorimod at bruge tid på at opdatere Earth - det sker meget langsomt, der går mange år imellem og mange steder er Earth forældet. Derfor skal Google overflyve de vigtigste lande 1 gang årligt

den hidtil beste online kort funktion

rute plan lægning i bil, til fods, med offentlig transport. nemt at bruge

Ist Mapsgoogle Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Support