Lotteri24.se Bewertungen

Lotteri24.se Bewertungen

Gut
7.3
von 0 - 10
Firma bewerten
14 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Proffsigt bemötande!

Hade fått draget en summa på mitt bankkonto som jag tyckte var fel. Tog kontakt me lotteri24och ville få detta uppklarat. Blev bemött proffsigt och fick ett "plåster" på såret för besväret... jag är nöjd med lotteri24 och deras snabba hjälp!!

Hej Mira,

Det var skönt att höra att det ordnade upp sig och att du fick en god upplevelse med vår kundtjänst :-)

Vi hoppas att du får ett stort nöje med vår hemsida i framtiden och kom ihåg - det lönar sig att spela lotto inne på Lotteri24.se!

Du önskas en trevlig dag.

Bewertung von verifiziertem Kunden

Föredömlig Service!

En mycket bra och rolig sajt med massor av olika spel! Många gratisspel och vinstchanser, och VILL man vinna så kan man, MEN med en nypa tålamod ska tilläggas, det ska inte vara hur lätt som helst:) Kundservicen/supporten är verkligen nåt att räkna med! Jag hade tex ett problem med min välkomstpresent men ett snabbt samtal med supporten och allt var löst! Mycket bra sajt, full poäng!

Hej Stefan,

Vi är väldigt glada för att höra att du uppskattar vår hemsida och de spelen som vi erbjuder. Dessutom är det kul att du haft en god upplevelse med vår kundtjänst.

Vi hoppas att du i framtiden fortsätter att spela inne hos oss och vi önskar dig samtidigt ett stort lycka till!

Ha en trevlig dag!

trustpilot stars

Snabba svarstider och en god förståelse

Jag ville inte ha några förutfattade meningar, men det var lite svårt. Dock blev jag förvånad över att jag hade så fel. Jonas som tog hand om mig var snabb på att svara. Han var saklig och tillmötesgående. Min upplevelse var riktigt bra och över förväntan.

Andreas

Hej Andreas,

Tack för ditt trevliga omdömme.

Vi är glada för att höra omkring din upplevelse i samband med att du kontaktade vår kundtjänst och vi hoppas att du får mycket nöje med vår hemsida i framtiden.

trustpilot stars

Krångligt men trevlig hjälpsam support

Det var komplicerat att motta en välkomstgåva via Lott24. Ringde support en engelktalande kvinna personal gav mig fel info så fick kontakta mailsuppoert, det blev en lång utdragen mailkontakt. Var tvungen skriva in bankdetaljer vilket känns otryggt. Men fick trevlig och god hjälp av support och får min gåva hemsänd! :)

Hej Karin,

Det var tråkigt att höra att du angavs felaktiga uppgifter från vår telefoniska avdelning. Det är självklart något som vi tar till oss och givetvis strävar vi alltid efter att ge våra kunder rätt svar när de ringer in till oss.

För att motta en ev. välkomstgåva eller vinst skall samtliga uppgifter uppdateras inom 14 dagar. Detta eftersom Lotteri24 alltid vill försäkra sig om en korrekt och punktlig leverans av diverse välkomstgåvor, skall hela profilen alltid godkännas innan gåvan skickas iväg.

Det var bra att det ordnade upp sig och att du som helhet fick en bra behandling.

Ha en trevlig dag.

trustpilot stars

Lite krångligt, men de höll vad de lovade :)

Tycker det var lite märkligt att behöva fylla i uppgifter om bankkonto innan jag kunde motta gåvan efter att ha fyllt i en kundundersökning. Har inte provat spelet men är nöjd med min eltandborste och det trevliga bemötandet från supporten på Lotteri24 :)

Hej Åse,

Som min kollega från kundtjänsten förklarade så skall samtliga uppgifter uppdateras inom 14 dagar för att man skall kunna motta en ev. gåva/vinst från Lotteri24.se. Detta eftersom Lotteri24 alltid vill försäkra sig om en korrekt och punktlig leverans av diverse välkomstgåvor, skall hela profilen alltid godkännas innan gåvan skickas iväg.

Vi är glada för att höra att du är nöjd med välkomstgåvan som skickades ut till dig samt din upplevelse med vår kundtjänst.

Vi hoppas du får ett stort nöje av vad Lotteri24.se kan erbjuda i form av spel, frågesporter, Sudoko osv :-)

Lycka till och ha en fortsatt trevlig dag.

trustpilot stars

Ett jätte roligt korrekt spel.

Man kan inte hitta så många spel där man kan vinna t.o.m större summor utan investering.
Ett spännande spel med mycket varierande spelmöjlighet. Med en bra tävlingsada.
Först jag trodde inte att man kan vinna torts att man ser på listan hur många personer har vunnit hittils. Men när min dotter sen jag har vunnit nästan samtidig då började jag tro. Jag kan tacka den tro att jag har vunnit flera gånger i sistonde tiden.
Om man läser genom spel reglerna noga får man ingen överraskning. De är lätt lästa och enkla. Jag tror inte att de är olagliga.
En koorekt spel.
Jag har rekommenderat till flera person och de njter också detta spelet.
Mvh: ABB

Hej Andrea,

Vi är glada för att höra att du uppskattar vår hemsida och de spel som vi erbjuder. Grattis till vinsten ännu en gång och kul att höra omkring din dotters upplevelse.

Jag skall försäkra dig om att våra spel upprätthålls inom lagen för spel och vi hoppas du även får ett stort nöje med Lotteri24.se i framtiden.

Lycka till och ha en fortsatt trevlig dag.

trustpilot stars

Det är enkelt att spela och tävla

Lotteri24.se är lätt och kul för alla som gillar spel. Enkelt att tävla med.

Bondfångeri

Lotteri24 verkar väldigt oseriöst.
Att man måste vänta innan man ens FÅR säga upp medlemskapet är förmodligen dessutom olagligt.
trustpilot stars

Tidsfördriv och vinner 3000:- Det kan man kalla tidsfördriv.

Har knappt varit med ett år O vinner 3000:- :) Har spelat på hästar i 10 år O vunnit 300 :(

Kul tidsfördriv :)

. ..jätte simpelt & kul om man gillar spel, dessvärre har jag ej tid lr ro till sådant här.
Men återkommer säkerligen till just denna då stunden känns rätt :)

spännande

Kul och spännande och man kan välja siffror eller låta slumpen avgöra!

Rekommenderas!

Jag började spela på Lotteri24.se och kunde inte lägga av.
Det var lätt att komma underfund med hur spelen fungerade. Enkelt. Nu är jag PLUSmedlem och sidan spelar nu automatiskt mina dagliga spel om jag inte hinner. Dessutom är det kul att kunna välja bort mina oturstal :)
Rekommenderar Lotteri24.se för alla spelsugna!

Hej Sonja,

Tack så mycket för ditt omdömme av Lotteri24.se. Vi är jätteglada att vår hemsida faller i ditt intresse och vårt fokus är alltid att göra det så enkelt som möjligt för våra kunder vilket jag kan se att vi har lyckats med.

Vi önskar dig all lycka i framtiden och du är självklart alltid när som helst välkommen tillbaka till Lotteri24.se!

Mvh Maria Lindholm - Supporter

Förälskad...

Lotteri24 är en supertrevlig hemsida, där du alltid kan vinna mängder med pengar. Det är gratis och enkelt att anmäla sig. Jag tror jag är förälskad.

Hej Snorre,

Tack så mycket för ditt trevliga omdömme. Vi är glada att vi kan leverera en hemsida som faller dig i smaken.

Lycka till med dina spel i framtiden!

Mvh Maria Lindholm - Supporter

Bra!

Jag tycker att Lotteri24.se är jättebra. Älskar lotto spel..

Hej Bo,

Tack så mycket för ditt omdömme. Det är trevligt att se att du älskar lotto och att du därmed väljer Lotteri24.se som den hemsida du önskar att spela på.

Lycka till i framtiden!

Mvh Maria Lindholm – Supporter

Telefonsupport:

Måndag - Fredag (kl. 10 - 16)

E-postsupport:

Måndag - Fredag (kl. 08 - 17)

INFORMATION

Kategorie

Lotto

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.