Ishopswe Bewertungen

Ishopswe Bewertungen

Schlecht
4.4
von 0 - 10
Firma bewerten
8 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Kinesiska kopior

Tyvärr ett bluff företag som bara luras och säljer kinesiska kopior, jag beställde Beats by dre och dessa kom hemskickade med momskrav från tullen på 268kr + avsändaren var någon kinesiskt kvinna (inte ishop). På följesedeln så stod det att värdet på lurarna var 40 dollar (280kr). Så köp inget från denna hemsida.

HJÄLP!

hej jag har beställt ett par hörlurar från Ishopswe.se och sidan har nu stängts ne.men innan jag beställde så sa dom din beställning kommer 1/2 ska jag vänta eller ska jag anmäla?

Oseriöst företag?

Beställde displayskydd från Ishop till min Ipod Nano gen6.
Det var 4 st enkla framsidor typ invisible ishield jag hade beställt.
Betalade typ 250 kr, men fick endast 2. Tog kontakt men det dröjde typ 3 veckor innan jag fick ett telefonsamtal där man bad så hemskt mycket om ursäkt och att man givetvis skulle skicka en ny försändelse bara man fick adressuppgifter igen. Detta samtal ägde rum den 30/12-2011 alltså totalt 6 veckor sedan jag beställde. Nu har jag mailat skickat sms, men totalt stendött. Man skiter i sina kunder. Jag kommer inte handla något mer av detta företag och jag kommer inte prata varm om Er heller. Mina felaktiga order som ni högaktningsfullt skiter i är 101917, men det har ni väl hört tidigare.
Skicka mig min prylar eller ta tillbaka skiten
God helg från en djupt besviken kund

Utebliven leverans och okontaktbara

Jag har gjort en anmälan mot det här "företaget" för jag börjar vara mer eller mindre på det klara med att det här bara är bluff. Vissa kunder verkar ha "tur" och får sina produkter levererade, men när man får grejerna så är det billiga kopior, och för egen del så har jag inte ens fått dem skickade till mig och det har nu gått över en månad. Pengarna har jag betalat in redan så de kan jag nog glömma att få tillbaka för det är helt omöjligt att få kontakt med någon och de anger tydligen olika kontaktinformation på olika sidor på hemsidan så det verkar ju också rätt seriöst. Nu de senaste dagarna så har hemsidan dessutom varit nere så jag tycker att det luktar ganska mycket skit om Ishopswe. Helt otroligt att jag inte kollade upp företaget bättre innan jag gjorde en beställning, men man får skylla sig själv!

Så lägg hellre ut de extra hundralapparna och handla någon annanstans, för det blir garanterat dyrare att först skänka pengar till dessa och sedan göra en ny beställning hos något annat seriöst företag.

Kina skit

Kommer ifrån Kina Fick reda på det när tullen på arlanda hörde av sig, ville ha tullavgift

FEJK!

Detta är fejk! Har haft mailkontakt med både monster cable och beats och de säger att det är fejk, jag har skrivit det på ishops Facebooksida och jag blev blockad. och varför skulle han sälja jättebilligt till Sverige när han bor i Miami?

Coolaste produkterna

Köpte Beats by dre studio för tup 1000 kronor, en fjärde del av orginal priset!... Leveransen tog lite tid,typ 7-8 dagar med det var såååå värt... ishop ftw!
trustpilot stars

Bästa service, för att inte tala om otroliga priserna!

Först vill jag bara nämna hur otroligt bra priser de har!...Jag kunde dock inte vänta till löning så jag bad min styvmamma lägga ut pengar så länge så jag gjorde precis en beställning hehe..

Det är så sjukt bra pris på hörlurarna att jag nu vill ha ett par vita och ett par svarta.

Sen vill jag bara säga att jag studerar sälj och marknadsföring på högskolan just nu. Och god service i sverige snackar vi
dagligen om. Hur den behövs förbättras och hur dålig den egentligen är när man jämför med service i andra länder.
Men den servicen jag har fått av ishopswe går emot precis allt vi pratat om i skolan eftersom er service är av högsta kvalité enligt
mig. God service är A.O. Och jag är helt säker om att ni kommer att era konkurrenter online kommer att ha det svårt mot
er för som sagt, det är sällan man får så god/snabb service från e-butiker.

Nästa elektroniska sak jag behöver så kommer jag köpa från ishopswe, det kan jag lova! :)
Bästa servicen jag fått! Stor kärlek till Ishopswe! <3

Ist Ishopswe Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

ishopswe.se Support

Zum Unternehmen

Besuchen Sie Ishopswe

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.