Groupon DK Bewertungen

Groupon DK Bewertungen

Sehr Schlecht
2.7

God service/ kvalitet mindre god

Bestilte nogle ørestikker og en halskæde til min kone, en forsinket gave... Er ny inden for groupon og var en anelse i tvivl om hvad jeg skulle gøre for at få mit køb... Sendte en mail, og der skete ik ret meget... Så ringede til dem og fik en god forklaring hvilket hjalp mig rigtig meget i forhold til mit køb.. Efterfølgende kom der så svar tilbage fra kundeservice, som jeg besvarede tilbage, og der gik ikke længe før de havde besvaret denne mail...

Derimod er jeg skuffet over min varer, der står det er 18k rose/hvid guld, men men men, der fulgte ikke noget ægthedsbevis med, og ingen stempler i smykket, så man slet ik er i tvivl...

Så overall godt tilfreds med servicen, men langt fra tilfreds med produktet...
Konen blev glad, men jeg er knapt så begejstret....

Elendig kvalitet og service

Købte to par såkaldte "Apple" høretelefoner i en så elendig kvalitet at jeg aldrig har oplevet noget lignende... Lyden er ELENDIG!, der er konstant løse forbindelser og det virker kun, når det selv har lyst.

Har selvfølgelig kontaktet kundeservice - gæt hvad svaret er? Hov nej vent. Der er ikke kommet noget svar.

Så utroværdigt!

Hej Emmelie.
Vi beklager at du ikke har hørt tilbage fra vores kundeservice. Vi har bekræftet med vores kundeservice, at de nu har taget sig af sagen og taget kontakt til dig. Vi beklager fortsat for ulejligheden.

Er meget utilfreds

Det er sidste gang jeg køber noget fra Groupon. Har gået og ventet i næsten 2 uger nu, og har stadig ikke modtaget noget som helst. Bestilte nemlig et par Apple høretelefoner.. Leveringenstiden er for ringe, der stod at jeg ville modtage min vare inden for 7 dage. Og nu er der gået for lang tid. Orker ikke at vente længere!

Hej Malene.
Vi beklager naturligvis hvis dine høretelefoner ikke er blevet leveret indenfor den angivet leveringstid. Hvis du ønsker vores hjælp til at undersøge hvad der kan være sket, bedes du venligst kontakte vores kundeservice ved at sende en email til kundeservice@groupon.dk. Vi beklager fortsat for ulejligheden.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Udulige og inkompetente ansatte.

Jeg har købt en spis-i-byen deal hos Groupon, men fortryder derefter inden for de 14 dage.
Kontakter kundeservice, og det er ikke noget problem, de bekræfter at de vil tilbagebetale dealen - jeg får herunder ikke nogen oplysning om, at de vil sætte pengene ind som kredit.

Har fået besked fra en Andreas, har det på skrift, at pengene vil være retur på min konto i løbet af 5 arbejdsdage.
Er dette ikke tilfældet, skal jeg kontakte dem igen.
Det har jeg så gjort, og nu går der sjovt nok længere tid end ved første hendvendelse.

Jeg forventer at få min tilbagebetaling i dag eller i morgen, 15. april senest, da jeg har henvendt mig angående fortrydelse af køb inden for 14 dage, som står på Jeres hjemmeside. Godt nok frækt af Jer, I blot indsætter dem som kredit på ens Groupon konto, uden at videregive denne information, selvom jeg UDTRYKKELIGT skrev jeg ville have mine penge UDBETALT.

Flot flot, Groupon - klap Jer selv på skulderen.

Hej Cecilie.
Det lader til, at der muligvis er opstået en fejl i forbindelse med din tilbagebetaling. Vi kan forstå på vores kundeservice, at du rigtigt nok kontaktede os inden for 14 dage efter købet var foretaget, hvorfor du naturligvis er i din fulde ret til at fortryde købet samt at få en kontant tilbagebetaling. Umiddelbart skete der altså en fejl i forbindelse med tilbagebetalingen, hvilket er yderst beklageligt. Vi kan også forstå på vores kundeservice, at de har talt med dig tidligere i dag og rettet op på sagen for dig, sådan at du nu kan forvente pengene tilbagebetalt til din bankkonto snarest muligt. Vi beklager fortsat for ulejligheden.

Super dårlig service !!!

Jeg har købt et iPad tastatur cover og har rykket efter det, over en måned er der gået og jeg har ikke hørt noget endnu!
Alt for dårlig service i forhold til at få ordnet det eller give penge tilbage !!
Desværre er det ikke første gang jeg har oplevet dette, så det er sidste gang jeg bruger det !!!

Hej Camilla.
Vi beklager meget, hvis du ikke har modtaget din vare. Vi vil hellere end gerne tage kontakt til vores samarbejdspartner på dine vegne for at undersøge hvad der kan være sket med forsendelsen. Vi kan umiddelbart forstå på vores kundeservice, at de tog kontakt til vores partner i slutningen af marts måned, samt at de opdaterede dig på sagen d. 03.04.2014. Hvis du kontakter vores kundeservice ved at skrive en email til kundeservice@groupon.dk, vil vi kunne hjælpe dig igen. Vi beklager endnu engang ulejligheden.

Svindel- Køb ALDRIG noget her

Som 100 vis af andre Groupon kunder er jeg også blevet snydt af Jer. I vælger helt bevidst ikke at svare på krav om tilbagebetaling . Har man spørgsmål til hvordan man køber sørger i for at svare med det samme. Det er det, der kendetegner en svindelvirksomhed.

Hvis ikke jeg har mit tilgodehavende på mandag udsender jeg en pressemeddelelse om Jeres svindelmetoder, kontakter konsumentverket, og tager kontakt til vores pressekontakter samt retter henvendelse til diverse forbrugerprogrammer.

Hej Rune.
Vi beklager naturligvis, hvis der er sket fejl i forbindelse med en deal, som du har købt. I tilfælde af, at der er sket en fejl, vil vi selvfølgelig gerne undersøge mulighederne for en tilbagebetaling. Ved at søge på dit ref.nr. (Groupon koden) har vi fundet frem til, at du er kunde hos Groupon Sverige. Det er derfor desværre ikke noget, som Groupon Danmark kan hjælpe med. Du kan kontakte Groupon Sverige ved at skrive en email til kontakt@groupon.se. Vi beklager ulejligheden.

Venlig og hjælpsom kundeservice

Jeg havde et problem, som så ud som om det ikke kunne løses med deres kundesupport på mail. Så til sidst ringer jeg til dem og forklarer min problem. Efter 5 minutter var mit problem løst. De har måske har haft nogle problemer med de firma de samarbejdede med, men de er god til at vælge deres personale, og de er god og hurtige til at svar emails. En god kundeservice er så vigtig for et firma. Jeg var tæt på at lad være med at være kunde hos groupon, men at så valgt til at blive efter den rigtig god erfaring med deres support. Tusind tak.

Hej Stoufy.
Mange tak for din anmeldelse. Vores kundeservice står altid til rådighed, så hvis du i fremtiden skulle have spørgmsål eller forespørgsler, er du meget velkommen til at sende en email til kundeservice@groupon.dk. Vi ønsker dig en rigtig god weekend.

Simpelthen for dårligt

Jeg har købt 2 deals, som jeg igennem lang tid har prøvet at få refunderet. Har kontaktet dem 4 gange uden svar. Simpelthen for dårligt! Håber at de snart svarer så jeg kan få mine penge tibage...

Super god kundeservice og hurtig levering

Falder over et super godt tilbud og bestiller med det samme. Desværre læser jeg div. anmeldelser på Trustpilot og bliver meget bekymret. Jeg skriver en mail til kundeservice og udtrykker min bekymring, men jeg får hurtigt svar tilbage med en rigtig sød og venlig besked. 8 dage efter min bestilling ligger der en IPad klar på posthuset til min datter.
Groupon kan klart anbefales :-)

Hej Christina.
Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, at du har været tilfreds med dit køb gennem Groupon. Vi håber du får stor glæde af vores fremtidige deals.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Helt uacceptabelt - Køb ikke varer hos Groupon !!

Jeg købte en Samsung Galaxy S4 mobiltelefon hos Groupon i september 2013.

Mobiltelefonen var defekt, hvilket en del af disse modeller viste sig at være. Groupon handler tilsyneladende med leverandører i udlandet.

Ved reklamation sender Groupon ligegyldige standardsvar tilbage. Der sker intet, og nu efter 1½ måned, har jeg hverken fået mobilen ombyttet eller repareret.

Jeg vil forfølge sagen hos forbrugerombudsmanden, hvis det bliver nødvendigt.

Det er rigtig ærgerligt, at skulle bruge så lang tid på dette, og i mellemtiden har jeg ingen mobil.

UPDATE d. 14. april 2014 :
Efter snart 2 måneder er der fortsat ingen fremskridt i reklamationssagen, og jeg har stadig ikke fået repareret eller udskiftet den defekte mobil telefon.

Jeg har aldrig oplevet så dårlig en service, ved handel på internettet.
Jeg får ikke respons på mine henvendelser fra hverken GROUPON eller deres leverandør i udlandet !!

GROUPON får lige et par dage til, før jeg går videre til Forbrugerrådet. Jeg mener jeg har været meget large i denne sag, men det har ikke givet mig nogen form for fremgang alligevel...

Hej Kirsten.
Vi beklager, hvis der har været problemer med reparation af din mobiltelefon. Vi har bekræftet med vores kundeservice, at de vil kontakte vores udenlandske forhandler, som er ansvarlig for reperationen, på dine vegne så vi kan finde en løsning snarest muligt. Du vil høre fra os pr. email. Vi beklager fortsat for ulejligheden.

Uigennemsigtigt kuponbureaukrati

Ind imellem gode tilbud, men meget ofte er tilbuddene tilgængelige for alle - uden Groupon. F.eks. frokostplatten på Kanal Caféen kan alle og enhver jo gå ind fra gaden og få til 175 kr.! Er det lidt snyd?

Hej Peter.
Vi beklager naturligvis, hvis det er din opfattelse af Groupon. Vi vil gerne forsikre dig om, at vi hele tiden forsøger at være så gennemskuelige som muligt, hvilket bl.a. indebærer gennemsigtige priser. Derfor vil vi også gerne påpege, at den omtalte deal er gældende for to personer, hvilket derfor er halv pris. Vi beklager forvirringen. Hvis du har spørgsmål eller forespørgsler, er du meget velkommen til at skrive til vores kundeservice på kundeservice@groupon.dk.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

1 stjerne er 1 for meget!

Groupon mangler kundeservice og følger ikke loven! Man køber værdibeviser hvor der står at man må bruge 5, men kun 1 pr indløsning - efter man gør som beskrevet ÆNDRER de i teksten på hjemmesiden og alt de kan tilbyde er pengene tilbage. Men det er ulovligt ifølge købeloven ( § 43. ) og jeg har krav på mine varer - alt andet er svindel og bondefangeri. Alt jeg kræver, er det jeg har købt og har krav på, men det er for meget forlangt hos Groupon. Flygt mens I kan!

Hej Emilie.
Vi er ikke helt klar over hvilken deal du hentyder til, men hvis du kontakter vores kundeservice på kundeservice@groupon.dk kan vi undersøge sagen og sende et skriftlig svar tilbage til dig. Vi beklager ulejligheden.

Bondefangeri

Jeg har lige købt 5 deals til samme virksomhed gennem groupon, da det var det mulige antal man kunne købe til sig selv, og derudover kunne man købe flere til gaver hvis man ville.
Efterfølgende har de lavet det om så man kun må købe en til sig selv og 4 til gaver, og vil derfor ikke lade mig bruge det aftalte antal deals.
Jeg har derfor snakket med deres "kundeservice", som desværre er en flok uduelige, og inkompetente personer, der ikke ønsker at hjælpe deres kunder.
De oplyser at de intet ansvar har da de blot sælger et stykke papir, og om firmaet vil levere den købte deal vil de slet ikke beskæftige sig med. Man køber altså et værdiløst stykke papir, som kun får værdi hvis virksomheden er proffesionelle nok til at levere den vare man køber (hvilket de fleste heldigvis er).
I dette tilfælde får jeg oplyst at det er Groupon som har lavet en fejl, men de vil ikke løse den da det ikke har noget med dem at gøre.
Orker du ikke at bruge din tid på forbrugerklagenævnet og klager, så hold dig væk !!!!

Hej.

Det dårligste noooogensinde!!!

Jeg bestilte for første gang fra groupon for første gang i december 2013. Jeg modtog først mine pakker efter to måneder efter utallige opkald og emails! Og så nu har de lukket min konto pga. At det blev oprettet i mit navn men det var både mig og min kæreste (som er over 18) som bestilte derfra til vores nye lejlighed! Jeg mangler stadig at modtage 4 pakker og groupon vil ikke hjælpe men siger at jeg selv skal kontakte firmaerne. De firmaer jeg har kontaktet der har jeg modtaget de fleste pakker selv - men de sidste 4 firmaer ignorere mig og en af dem er på fransk så jeg forstår ingenting derinde, og kan derfor ikke kontakte dem! Jeg bestilte også en lang USB ledning til iPhone 5 som gik i stykker efter tre dage hvor selve den man stikker ind i mobilen faldt af. Groupon siger at de ikke kan gøre noget - og jeg har brugt sindssygt mange penge derinde! Flere tusinde. Min kæreste og jeg har også bestilt en seng derinde fra som vidst kom om på 9 eller var det 11 tusind. Jeg har brugt så mange penge der, og en af tingene fik jeg afvide (da jeg selv kontaktede firmaet) at de ikke havde det på lager mere, så jeg skulle have pengene tilbage (hvilket jeg heller ikke har fået). Groupon er den værste side jeg nogensinde har set! Og det ikke kun mig der siger det men også min svigermors erfaring, min mors erfaring,
Min søsters erfaring - og ingen af os gider købe noget derfra igen! Jeg har anbefalet groupon til så mange - og dette var takken. Jeg har skaffet dem så mange kunder - og jeg vil gøre alt for at andre ikke bliver snydt ligesom jeg blev, for man bliver SÅ vred! Især når man bruger så mange penge der og stortset ikke har nogen penge, og at man så ikke modtager det som man brugte sine penge på. Jeg ønsker ikke dette for andre, og jeg vil dele dette på samtlige hjemmesider! Groupon skal ned med nakken, og jeg ber også andre om at dele dette. ; forresten har jeg også fået afvide af mange at deres varer (som som man kan se holder dårligt) er fra Kina osv. Så det der skulle være " kvalitet" er faktisk bare Fake :)

BONDEFANGERI OG DÅRLIG FORRETNINGSMORAL

Bestilte og betalte for værdikuponer for fly med 3 overnatninger på hotel i Rom med morgenmad. 2 uger senere fik jeg besked fra firmaet om, at de ikke kunne levere rejsen, da der ikke var flere billige billetter! Har fastholdt, at jeg har betalt for rejsen, og at de så må fremskaffe andre, men afventer fortsat svar her lidt over en måned, før jeg skal af sted.
Prøvede en ny deal: 2 fotoalbums med 77% besparelse. Forventede naturligvis, at det var en helt normal A4 størrelse, men størrelsen var ikke beskrevet ved bestillingen. Bestilte og betalte, men da jeg skulle indløse kuponerne, viste det sig, at albummet var lidt større end en Pixi-bog, men at man mod betaling selvfølgelig kunne få den i normal størrelse.
Dårlig forretningsmoral og rent bondefangeri.
Hold jer væk eller bliv snydt

Hej Kim.
Vi kan bekræfte, at vores kundeservice i samarbejde med de relevante afdelinger fortsat er ved at undersøge problemet med din rejsedeal. Vi beklager naturligvis ulejligheden, men forsikrer dig om, at du vil blive underrettet så snart vi har en opdatering.
Vi skriver altid målene på en fotobog på vores deal side. Du kan derfor finde informationer omkring dette på vores deal side før du køber dealen. Hvis der dog er forskel på de mål, som vi reklamerer med, og målene på dén fotobog, som du har modtaget, så må du meget gerne henvende dig til vores kundeservice på groupon@kundeservice.dk, hvorefter vi vil undersøge sagen.

Går den, så går den

Groupons forretningsmodel er, at de tjener penge, hvis du glemmer at indløse kuponen. Men hvad nu, hvis virksomheden fortæller Groupon, at de ikke kan levere? Hvad så? Her tænker groupon, går den, så går den.
Jeg har været ude for flere gange, her senest med BagelMe, at Groupon ikke fortæller deres kunder, hvis leverandøren ikke kan levere. Jeg har det endda på skrift fra deres support. Glem at bruge Groupon. Og til virksomheder, der overvejer Groupon, lad venligst være med at gå til Groupon, gå til sweetdeal istedet, deres service overfor kunderne er langt langt bedre.

Tak for svaret Groupon, men hvad med den beskrevne sag, BagelMe? Det er for sent at skrive til mig, så passende kunne I starte med at tilbagebetale beviserne til de resterende BagelMe kunder.

Hej Søren.
Vi forsøger naturligvis altid at underrette vores kunder i tilfælde hvor vores partner ikke længere kan levere. Hvis du i fremtiden står i en situation, hvor én af vores partnere ikke kan levere, og du ikke er blevet underrettet af os, bedes du blot kontakte vores kunderservice, og vi vil derefter undersøge sagen nærmere.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

I stjæler mine penge, og jeg vil havde dem tilbage (Opdateret)

Jeg købte en deal som var total ubrugelig, jeg henvender mig til Groupon og fortæller som det er, og bliver tvunget til at få mine penge ind på min Groupon konto som jeg så kan bruge på en anden deal, jeg ville helst have mine penge tilbage, men det kan ikke lade sig gøre.
Nu har jeg fundet noget jeg godt vil købe, men mine penge er udløbet...
Hvordan kan mine penge være væk fordi Groupon TVINGER mig til at købe noget? det må vel være op til mig selv, hvornår jeg vil bruge MINE penge.
Kundeservice kan ikke hjælpe mig på nogen måde, men jeg kan sende en mail til kundeservice.
Det er bare ikke i orden, jeg vil gå til Forbrugerklagenævnet, EB, og DR1 som allerede har haft fat i Groupon før.
Jeg vil have mine penge igen!!!
Og så er det slut med at handle noget som helst på Groupon efter dette, det er fandme for dårligt, hold jer langt væk fra dette firma, de tvinger en til at have penge stående og så skal de samtidig bestemme hvornår man skal bruge dem. IKKE i orden!!!

21/4-2014
I svarer så heller ikke på ens henvendelser til kundeservice selvom i siger at jeg skal skrive dertil, jeg håber virkelig at folk læser dette og ser hvilken dårlig service i byder folk som lægger penge hos jer, det burde ikke forgå i Danmark at drive sådan et firma... FØJ siger jeg bare.
Jeg er stadig ikke enig i at i skal beholde MINE penge på den måde fordi i sælger noget der ikke er pengene værd, og giver mig ret i det, for derefter at tvinge mig til at bruge pengene hos jer igen, og giver mig 12 måneder til det. Det er da klart man passer på ikke at købe katten i sækken igen, men det har i sørget for ikke sker efter dette.
Jeg skal gøre alt hvad der står i min magt for at folk ikke skal bruge penge hos jer, i snyder dem jo, se bare på andres oplæg herinde, det er ikke for sjov i kun får 1 stjerne i snit.
Det siger vist det hele....
Opfordrer hermed alle til ikke at købe noget hos Groupon.dk i vil blive taget ved røven, og når det så sker er der ingen hjælp fra dem... GIV MIG MINE PENGE TILBAGE GROUPON!!!!!

Hej Jacob.
Vi beklager naturligvis hvis du i første omgang har haft en dårlig oplevelse med en deal. I dette tilfælde har vi besluttet at tilbagebetale dine penge som kredit, hvilket vi ikke er underlagt at gøre, og i dén forbindelse sender vi en email hvos vi bekræfter, at kreditten er gyldig i 12 måneder. Efter 12 måneder vil kreditten altså ikke længere være tilgængelig. Vi beklager for ulejligheden.
Med venlig hilsen Groupon Danmark.

Køb aldrig ved Groupon, det med småt er ikke nok at læse!

Køb ikke fra Groupon.dk
Jeg købte to kuffertpakker med tre kufferter for 799 kr. per stk.(GLS trackingnr. ZWKDJHHR og ZWKDJHRQ) Da jeg pakkede den ene op var den yderste fuld af ridser. Jeg pakkede ikke den anden pakke op, da jeg fortrød købet, da varen åbenbart var af dårlig kvalitet.
Jeg skrev til Groupon, at jeg ville returnere den første colli som mangelfuld, den anden uåbnede colli som fortrydelse. Groupon ville ikke hjælpe, og henholdt sig til betingelserne; ’Ordren gennemføres af Discount Flash. Ved returnering dækker man selv fragt. Returneres i ubrudt emballage og ubrugt stand.”
Jeg var i den tro, at jeg købte en normal Groupon deal, og at Discount Flash er et dansk firma. Men! Mangler ved det leverede behandles efter fransk lov, hvor man skal pakke pakken ud og godkende forsendelsen, mens GLF står måbende og kigger på. Returnering er til Frankrig. Det koster 490 kr. per pakke eller 60 % af varens værdi. Foreholdt dette er Groupon ligeglad. Jeg agter at klage til forbrugsombudsmanden med det håb at Groupon på grund af firmaets mangelfulde oplysninger bliver frataget muligheden for fremover at sælge på det danske marked, når de ikke oplyser, at den danske fortrydelsesret reelt er ophævet (Det koster 60% at fortryde), og at mangler behandles efter fransk lov!
Ved handler med Groupon er det ikke nok at læse det med småt! I skal sætte Jer ind i fransk lov, og finde ud af hvad det koster at fortryde. Køb aldrig ved Groupon!
Svar den 24. marts:
Hvad Groupon smart undlader at skrive er, at jeg har mailet mange gange med deres kundeservice om denne sag, før jeg skrev i Trustpilot. Jeg skrev også dengang til dem, at jeg vil klage til Forbrugerombudsmanden, hvis jeg ingen reaktion fik. Og dette agter jeg at gøre om et par dage. Groupons kundeservice er ikke til for at yde service til kunder, men blot til for at give kunder en sludder for en sladder.

Hej Uffe.
Vi beklager naturligvis den ulejlighed, som dette har forårsaget. Det lader til, at der umiddelbart er sket en fejl eller en misforståelse i sagen, og vi har derfor sendt sagen videre til vores kundeservice med det samme. Vi lover, at de vil tage hånd om din sag øjeblikkeligt og vil holde dig opdateret så snart de har en løsning. Vi beklager endnu engang ulejligheden.

Leveringen utilregnelig :/

Man får en mail på varen er afsendt, og det viser sig ofte ikke at være rigtig, har endnu ikke modtaget min vare, men regner da med den dukker op som alle de andre handler jeg har haft gennem Groupon og til tiden :) hvis alle handler havde et tracking nr. var det nemmere at undgå forvirring for at give Groupon.dk skylden. Vælger at give 4 stjerner (har 10 vellykkede handler med levering før tid ) selvom jeg har 2 køb der er 4 dage over leverings dato, den ene har jeg selv kontaktet, og de beklagede og jeg får den fredag :D De burde så give lyd fra sig, når det ikke kunne nåes inden for tidsrammen, og Groupon skal ikke skrive den er afsendt 12/2 :D

Hej Dennis.
Vi beklager naturligvis, hvis du har oplevet en levering, som ikke er kommet frem til tiden. Hvis du gerne vil have, at vi undersøger sagen for dig, kan vi sagtens tage kontakt til vores partner på dine vegne. Du bedes blot sende en email til kundeservice@groupon.dk og oplyse diverse koder fra dit værdibevis og vi vil derfra kontakte vores partner og finde en løsning på problemet. Vi beklager ulejligheden.

Kontakt vores kundeservice

Groupon Service – Virkelig spil af tid...
Ang. Køb: Samsung GalaxyS3 køb 03.12.2013
Den 25-02-2014 kom jeres tilbagemelding via Trustpilot:
Vi har været i kontakt med vores kundeservice, som umiddelbart ikke kunne finde nogen oplysninger omkring dine e-mails. Du bedes venligst sende e-mail til kundeservice@groupon.dk hvor du oplyser din vouche kode samt din sikkerhedskode.
I henvisning til jeres kundeservice adresse, sendte jeg de første 4 a 5 mail til denne adresse, uden svar, med påstand om i ikke har modtaget dem. De næste oplysninger: Fra Groupon Kontakt vores kundeservice på ovennævnte e-mail adresse. Det er gjort d. 25.02, 2 gange med vedhæftet fil af værdibevist med de ønskede oplysninger. Jeg har d. 28.02 ikke fået noget svar. Men det er måske forståelse af god kundeservice?
Næste træk hvis der ikke meget hurtigt kommer et svar må være Forbrugerklagenævnet

Hej Alf Christian.
Vi har været i kontakt med vores kundeservice, som umiddelbart ikke har kunne finde nogle oplysninger omkring dine emails. Du bedes venligst sende en email til kundeservice@groupon.dk, hvor du oplyser din voucher kode, samt din sikkerhedskode. Du bedes også oplyse dén email adresse, som er tilknyttet din Groupon-konto hvorpå købet af din Samsung Galaxy S3 er købt på. Så snart vi har disse oplysninger, vil vi kunne være i stand til at hjælpe dig. Vi beklager for ulejligheden.

Groupon Denmark Support

Som kunde kan du lære din by at kende på en helt ny måde. Groupon sikrer dig nye oplevelser til fantastiske priser - hvorfor betale for det hele, når du kan få det til det halve?

Besuchen Sie Groupon DK

Kontaktinformationen