Exon24 Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

trustpilot stars

OPGELICHT!!!!! Camera gekocht dec 2008 - NOOIT ONTVANGEN!!!GELD WEG!!!!!

In begin december 2008 heb ik op EXON24 een camera (1 x Sony Camcorder High Definition HDR-SR10) ter waarde van €559 gekocht, ik heb het geld de volgende dag overgeschreven op hun rekening, het geld is op hun rekening toegekomen maar ik heb tot op heden (11/09/2009) nog altijd geen camera ontvangen.
Ik heb al op alle mogelijke manieren geprobeerd contact op te nemen met EXON24 (mails, telefoneren, fax) maar ze blijken er nooit te zijn. Na enig opzoekwerk ben ik al teweten gekomen dat zelfs DPD, die vermeld staat op de site als pakjesdienst, zelfs EXON24 niet kent als klant van hun diensten. Dus mensen OPGEPAST als je niet wil GERIPT worden.
Bestel nooit iets op deze site.
Ik weet niet wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen, ik hab al klacht ingediend op de site van e-cops maar daar wisten ze me te zeggen dat ze er voorlopig niets kunnen aan doen omdat er tot nu toe nog maar een melding in Belgie van gebeurd is, dus moesten er nog gedupeerden zijn uit Belgie en Nederlend meld dit aub aan de bevoegde diensten van uw land.
Voorlopig kan ik enkel maar mijn feedback schrijven op het net om de mensen te waarschuwen van deze malafide internetsite.
!!!!!Dus mensen OPGEPAST!!!!!

Ist Exon24 Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Exon24 Support

Zum Unternehmen

exon24.de der Elektronik und Multimedia Onlineshop bietet viele verschiedene und günstige Markenartikel aus dem Bereich Unterhaltungselektronik, PC Zubehör und Multimedia.Unser Shop verfügt über einen Kundenbereich in dem jederzeit der Bestellstatus abrufbar ist. Eine Verknüpfung zum Online Bezahlsystem Sofortüberweisung erleichtert dem Kunden die Bestellabwicklung ein weiteres Mal.

Besuchen Sie Exon24

Kategorie

Exon24 ist auf Nummer 25 von 34 in folgender Kategorie platziert:

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.