dk.bestseller.com Bewertungen

dk.bestseller.com Bewertungen

Perfekt
9.3

Bewertung von verifiziertem Kunden

Super nem måde at handle på.

Jeg har efterhånden handlet på nettet mange gange og har været rigtig godt tilfreds når jeg har modtaget det bestilte.

Fantastisk

Hurtig levering - gratis fragt og retur! Og hammer gode tilbud - hvad mere kan man bede om? Jeg er tilfreds som ALTID! :-)

God nem online shop

Der var meget fedt tøj, man kunne nemt finde rundt og det kom hurtigt.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Nem, hurtig og beregnelig handel

Det var rigtig nemt at navigere rundt på hjemmesiden, og det var dejligt at man et samlet sted kunne handle fra flere forskellige butikker og modtage det i én pakke. Nemt system, hurtig bekræftelse og hurtig levering. Rigtig god oplevelse, og vil uden tvivl benytte mig af det igen!

Hurtig levering ;))

Hurtig levering ;))

Super oplevelse

Kort og godt, go oplevelse og hurtig levering
Bewertung von verifiziertem Kunden

Meget nemt og meget bekvemt

Det er så nemt, og så kan man bestille alle deres mærke og både til børn, kvinder og mænd samt gravide. Og fedt er det, at der er gratis retur og at det nemt med indpakning og mærkat.
Helt klart anbefalelsesværdigt!

Alt i alt tilfreds

Det var let at bestille på hjemmesiden. Klart en fordel med gratis forsendelse og gratis retur. Jeg bestilte en jakke til 500kr og 4 timer efter var den på tilbud til 350kr.
Jeg sendte en mail til kundeservice og fik at vide, at de ikke kunne lave prisen om, men at jeg måttte bestille en ny og kunne returnere den første uden beregning. God service, men havde været nemmere med en ændring af ordren.
Jakkens stof er ikke helt som forventet, men det kan lige så vel være mig, der ikke har læst oplysningerne på hjemmesiden ordentligt.

God købsoplevelse

Nem og overskuelig hjemmeside, hurtig levering med GLS. Alt i alt en rigtig god oplevelse

Super

Nemt at bestille, fair priser og hurtig levering - kun plusser herfra :)

Jeg elsker bestseller👍

Jeg syntes at bestseller er skøøøn! - de har det tøj jeg kan lide og så er der altså rigtig god service i alle butikkerne👍👍👍
Bewertung von verifiziertem Kunden

God og hurtig levering til tiden

Fedt at kunne spare penge på leveringen ved at vælge gls pakkeshop. Fik en SMS samme dag jeg kunne hente pakken indenfor de lovede 3-5 hverdage.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Hurtig levering og super service !

Dejlig nemt sted at shoppe og varer bliver leveret lige til døren super hurtigt :) jeg er overrasket over så hurtigt det gik på trods af påske helligdage ;)
Bewertung von verifiziertem Kunden

Hurtigt levering og god kundeservice

Kontaktede kundeservice da jeg egentlig havde håbet på at de havde den jakke jeg ønskede tilbage i en anden farve. Damen jeg talte med var utrolig hjælpsom og fortalte at de desværre ikke havde det og ikke fik det. Hun sagde også at jeg skulle skynde mig at købe jakken hvis jeg ville have den i den anden farve, da den ikke kom igen. Jeg bestilte jakken og ganske rigtigt var der ikke flere efter det - så er utrolig glad for hun gjorde mig opmærksom på det. Jeg fik min lækre læderjakke hurtigt og er fuldt ud tilfreds!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Sådan!, nemt, hurtigt og best!

Ja det er så min nye kjole...udsolgt i butikkerne men så fandt jeg den her hos bestseller! Nu glæder jeg mig bare til sommeren, så den kan komme på.....

Hurtig levering

Varen blev afsendt hurtigt efter bestilling og via gls var det fragtfrit, så alt i alt nem at bestille og afhente varer. Endvidere var der returpose og returlabel med i pakken, så det er supernemt at returnere varer også.
Bewertung von verifiziertem Kunden

produktet var pakket godt ind samt det gik hurtigt perfekt!

Kan helt klart anbefale bestseller!

100% sikkerhed!

Fungere rigtigt godt! Gratis og hurtig levering! Og så kan man stole på dem 100%

Super

Nemt og bekvemt; hurtig levering

nemt, praktísk og hurtigt

har ikke tidligere prøvet at handle tøj via nettet, men det var nemt, praktisk og hurtigt. Da tøjet kom var der en let forståelig vejledning vedlagt og det var efterfølgende nemt at returnere den ene kjole som desværre ikke passede.

Kundeservice BESTSELLER onlineshop

Fri fragt med GLS

Fri returnering

E-mærket

E-mærket er den danske mærkningsordning for sikker nethandel

Om virksomheden

Besuchen Sie dk.bestseller.com