Abonnementservice Bewertungen

Abonnementservice Bewertungen

Sehr Schlecht
2.5

SKOD firma

Hold nallerne fra et abonnement på Berlingske eller BT !!!

De tilbyder et 3 måneders abonnement, men lukker abonnementet efter 12 uger og IKKE 13 uger, som er det korrekte *ARGH*

elendigt og uoverskueligt nyt system - det fungerer bare ikke

hvem er det, der har fået den vanvittige ide at udskifte et velfungerende enkeltt system, med et nyt kompliceret, der ikke virker?

p.s jeg har været abonent i mere end 40 år, men nu får jeg at vide, at jeg ikke er i Jeres system!

kaotisk kundeservice

Berlingske har åbenbart ikke rigtigt styr på deres procedurer. Vi bestilte et prøveabonnement som vi aldrig så noget til, heller ikke efter flere henvendelser via mails. Det kunne vi selvfølgelig godt leve uden så vi glemte det igen.
Vi bestilte igen da berlingske kørte en ny kampagne, denne gang fik vi så prøveabonnementet.
I slutningen af abonnementsperioden fik vi pludselig et nyt velkomstbrev og der dumpede to aviser ind.
Vi gjorde berlingske opmærksom på fejlen.
De lovede som kompensation for ulejligheden, at de ville lade det nye prøveabonnement løbe tiden ud, så vi altså fik en måned til, det syntes vi var pænt af dem.
Men straks stoppede begge abonnementer.
Vi henvendte os til kundeservice, der ikke kunne forstå, at vi var blevet lovet en forlængelse "det kan man ikke bare gøre".
Så bliver man lidt træt af systemet, og vi overvejer ikke længere at forlænge med et rigtigt abonnement.

Ligegyldig service

D.29-09-2012 mailede jeg, at jeg ikke ville have weekendavisen.
D.02-10-2012 mailede weekendavisen tilbage at de ingen kontaktoplysninger havde på mig, så der ville ikke ske mere.
D. 05-10-2012 fik jeg en weekendavis alligevel, hvor jeg igen mailede til weekendavisen, at jeg stadig ikke var interesseret og referere til tidligere mails.
Den har weekendavisen, så ikke gide svare på, udover en automatisk tilbagesvar, at de har modtaget mailen.
D. 12-10-2012 får jeg så en regning på 4 aviser, på trods af mine tidligere mails, og jeg har kun fået en avis.
Jeg ringede herefter til Weekendavisen og talt med Laura Duus, spurgte hvorfor jeg får regning på noget jeg ikke vil have, og jeg havde givet besked en uge tidligere, men den havde de ikke nået at få bremset, nu skal jeg jo ikke straffes får at weekendavisen ikke kan finde ud af at behandle deres interne bogholderi.
Efter længere parlamentering frem og tilbage, var Laura Duus svar, de ville ikke opkræve penge for den ene avis jeg havde fået.
Jeg ved ikke hvad de tænker på i weekendavisen, Laura Duus gav udtryk for jeg skulle være glad for ikke at få en regning på den ene avis.
Jeg måtte belære hende om de juridiske aspekter i denne sag, som er, jeg har en uge før leveringen givet besked på at jeg ikke var interesseret og fordi weekendavisen ikke ved hvad højre og venstre hånd laver, så er jeg på ingen måde forpligtiget til at betale noget som helst.
Når jeg går hele Trustpilot's side igennem, så viser det sig meget tydeligt, at firmaet ikke har ren mel i posen alle har været ude for noget direkte sløseri.
Jørgen Rützou

Abonnement på Berlingske Tidende fredag-lørdag og søndag

Jeg tegnede for ca. 1 år siden dette abonnement, og spurgte meget ind til at der ville komme MANGE gange hvor leveringen skulle på pause, da Berlingske IKKE havde/har mulighed for at levere avisen til vores sommerhus. Sælgeren i telefonen sagde, at det var helt ok vi skulle blot afmelde den rettidigt - derfor sagde vi ja til dette.
Så efter 1 år hvor dette abonement udløber, undrer jeg mig meget over at det ikke er blevet forlænget, med de gange hvor avisen er afmeldt - det var vi jo blevet lovet ved tegning af abonnement.
Jeg kontakter så Berlingske - og de oplyser mig, at det bestemt IKKE gælder når det blot er 3 dage om ugen - og at det iøvrigt står i abonnementsbetingelserne, og at det iøvrigt er mit problem at tjekke disse betingelser.
Og ja det står i betingelserne - og ja derfor er der ikke noget at gøre.
Men hvem tjekker dette - når man specifikt har spurgt ind til det ved tegning af abonnementet og fået OK? Jeg tror næppe mange.

Dette er et udtryk for MEGET dårlig kundeservice - og ikke tilfredsstillende.

Andre avisudbydere tilbyder iøvrigt dette, som Berlingske ikke tilbyder

Lad mig høre fra andre.......

Prøveabonnementet der mislykkedes.

Fik tilbudt og købte Berlingske på prøve i 1 år med ophør 4. jan. 2012. Uden varsel opkræver Berlingske så via PBS for et helt år mere altså for 2012, - forsøger forgæves at få kontakt med abonnementsservice både pr. mail og telefon, derpå afviser jeg PBS-opkrævningen.
I løbet af 2011 har jeg indberettet 10 reklamationer over manglende levering og modtaget bekræftelse om forlænget abonnementsperiode; jeg skulle således have 10 aviser mere fra 4. jan.; men nej, ingen avis i dag, - kan godt logge på abonnementsservice; men ikke indberette manglende levering 4. jan.; endvidere er oversigten over manglende levering slettet. Heldigvis har jeg de 10 mails fra Berlingske og selvfølgelig prøvet at ringe men forgæves.
Så bliver man skuffet og kommer af med sin galde her.
Hvis Berlingskes prøveabonnementer giver tilsvarende dårlige oplevelser, er det bl. a. her, avisen skal sætte ind for at overleve med papir-udgaven.
Som "ny" kunde savnede jeg da en personlig henvendelse fra Berlingske i nov., da de ville fastholde mig som abonnent; det kom bare tavst ind ad bagdøren via PBS-opkrævning; endvidere ved prøveabonnemnetets ophør her 4. jan. kunne avisen da have ringet og spurgt til min tilfredshed og oplyst mig om de aviser, jeg har tilgode.

Rigtig dårlig stil

Jeg blev i eftermiddag ringet op af en sælger fra Berlingske. Han forsøgte meget hærdigt at sælge mig abonnement på Berlingske/weekendavisen, hvilket sådan set er ok, MEN personen har nu sendt mig en bekræftelse på abonnement pr mail, hvilket jeg ikke har ønsket. Tværtimod har jeg pænt takket nej mindst 3 gange og bedt ham ringe igen i det nye år, da jeg ikke har tid og råd til at holde avis lige nu. Det er bare IKKE I ORDEN, at jeg skal bruge tid på at skrive til tilbage for at afmelde, når mailen er sendt "i ond tro". Dårlig stil Berlingske, I behøver aldrig ringe mere, tak!

uubegribeligt dårlig kundeservice.

Ringede ind for at afmelde bt og fortæller at jeg ikke ønsker B.T mere lægger de straks på.

Ring og få smækket røret i hovedet

Jeg har d.d. forsøgt at få Berlingske abbonementsservice i tale.

2 gange fik jeg smækket røret i hovedet, fordi jeg ikke havde kundenummer, men kun ordrenummer - jeg har for og efternavn på vedkommende og håber at en leder fra afdelingen vil kontakte mig.

Heldigvis er jeg kunde, og kan frit vælge et af de andre trykte medier....tsk tsk det er sørgeligt.

Jeg har efterfølgende forsøgt at afmelde mit års abonnement via hjemmesiden og på trods af ihærdige forsøg kunne det heller ikke lade sig gøre.

Jeg venter og håber på mindelig dialog for at afslutte 5 års kundeforhold tiil Berlingske

Mvh

Varsel mod bondefangeri

I forbindelse med en kampagne Berlingske Medier kørte for Weekendavisen, hvor vi blev ringet op, accepterede vi, via telefonen, et tilbud på at modtage Weekendavisen, som en prøve i tre måneder, hvilket pt. kører.

I forbindelse med tilbuddet blev udtrykkeligt lovet, at der ikke var mere bindende i det, end at vi selv aktivt skulle bestille avisen, hvis vi ønskede at fortsætte med abonnementet. Vi blev lovet, hvis vi ikke gjorde noget her, så fik vi kun avisen i de tre måneder, og der ville ikke komme yderligere regninger, eller rykkere med videre. Abonnementet går kun på denne prøveperiode.

Dagen efter denne telefonsamtale fik vi en check opkald fra Berlingske Medier, hvor man igen bekræftede at abonnementet ophørte efter de tre måneder, med mindre vi selv aktivt tilmeldte. Jeg nævnte udtrykkeligt, er det ikke tilfældet, så har tilbuddet igen interesse, da vi ikke har tid og lyst til at kæmpe om udmeldelse af et abonnement. - Så langt så det lovende ud.

Ikke desto mindre så modtog vi i dag en ny regning for efterfølgende periode. Hvor der står:
”Opsigelse
Abonnementet skal altid opsiges telefonisk eller skriftligt. Det er ikke nok at lade være med at betale regningen. De kan altid opsige eller ændre Deres abonnement og er kun forpligtet til at betale for det antal aviser, De har modtaget”.

Nu skal vi så igennem møllen med en opsigelse af et abonnement vi ikke har tegnet. Hvor systemet med kommunikationen til abonnementservice.dk er opbygget, så det er svært at have en kopi af, hvad man selv fremsender. Man oplyser fx ikke muligheden for at opsige via almindelig e-mail.

Tilføjet:
Det lykkedes dog uden besvær at opsige via mail adressen bladsalg@berlingske.dk – I hvert fald har vi nu en mail, der bekræfter det.

Enhver henvendelse ignoreres

Jeg bor på landet og abonnerer også på søndagsudgaven af Berlingske Tidende, som jeg så selv må afhente hos en forhandler i nabolaget. Jeg har betalt for levering af søndagsudgaven, og derfor er det en del af den indgåede aftale, at Berlingske Abonnement-service skal sende mig ”Avis-Beviser”, som jeg kan ombytte med en avis hver søndag.

Problemet er, at jeg ikke får disse avis-beviser, som jeg har betalt for. Jeg har via hjemmesiden mailet og faxet til Abonnement-service fire gange i de sidste 14 dage, men jeg får ingen avis-beviser eller noget svar overhovedet. Der opgives også et telefonnummer, men der er aldrig servicemedarbejdere til stede, kun en telefonsvarer!

Dagbladene har det ikke for godt i forvejen, men man må konstatere, at Berlingske Tidende med sin sjofle og uprofessionelle kundebehandling er med til at styrke de andre dagblade, da de færreste vel vil finde sig i en sådan behandling. Lidt synd og ærgerligt, da Berlingske jo er en udmærket og velredigeret avis ...

Manglende svar på henvendelser

I vort gamle abonnement på Berlingske Tidende havde vi efterhånden mange tilfælde at ubegrundet udblevet levering (pr. bud). Gentagne henvendelser pr. mail forblev ganske ubesvaret. Tilsidst besluttede vi at opsige det mere end 30 år gamle abonnement. Der var store problemer med at få forudbetalt beløb tilbage.

For nylig havde Berlingske Tidende et tilbud: avisen i 25 dage for 25 kr. Vi tilmeldte os, betalte 25 kr. og fik avisen i 1 dag. Herefter har vi naturligvis sagt den op belært af gamle erfaringer. En klage på manglende levering har Berlingske ikke besvaret inden for 2 dage som lovet, for der er nu gået 14 dage.

Tilgodehavende ikke betalt efter 12 henvendelser over 3 måneder

Jeg har opsagt mit abonnement på weekendavisen, men efter næsten 3 måneder og 12 henvendelser har jeg stadig ikke fået de penge tilbage som Berlingske Abonnementservice skylder mig for forudbetalt abonnement.

Ved første telefoniske henvendelse, fik jeg ellers bekræftet mit tilgodehavende på 172,50, men efterfølgede kan de enkelte medarbejdere kun se at jeg har kr 124,50 til gode. Forskellen er 3 aviser á 16 kr, som de ikke længere kan finde i deres system. Efter godt to måneder, fik jeg dog en medarbejder i tale, som talte med en leder, der kunne bekræfte beløbet på 172,50. Jeg har dog stadig ikke fået pengene efter yderligere knapt en måned.

Ved de enkelte opringninger, har jeg ventet i telefonslynger alt mellem 3 og 40 minutter på at komme i kontakt med en medarbejder, så jeg har efterhånden brugt en del tid på at få mine penge.

Hver gang jeg ringer, kommer jeg til at snakke med en ny medarbejder, der ikke er inde i sagen og ikke kan finde at de skylder mig mere end kr 124,50. Ca 10 gange har endnu en ny medarbejder forklaret mig, at jeg ikke har ret, idét at det "ikke står i deres system". Flere gange er jeg blevet bedt om at indsende dokumentation for mine indbetalinger, hvilket jeg har gjort hver gang.

Jeg har stadig ikke modtaget en krone, men er blevet ydmyget telefonisk utallige gange af vekslende medarbejdere, der ikke kan forestille sig at det er mig der har ret og deres system, der tager fejl.

Ist Abonnementservice Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Abonnementservice Support

På Berlingske Tidende AbonnementService er det muligt at flytte avisen, bestille en pause i leveringen, reklamere over avisleveringen samt betale abonnementsregning eller tilmelde betalingen til PBS.

Besuchen Sie Abonnementservice